2010-01-22... fredag alltså!

Morning!

Som vanligt skiljer jag mig från den normala delen av alla ungdomar. De är i skolan...jag är hemma (IGEN!)
Eftersom fredag är veckans slappdag så tänkte jag att det är lika bra jag stannar hemma för att recover lite till. Gör nog inte sådär överdrivet mycket att missa bowling och sedan mate med gose-Stig. Japp, jag och Sara kallar våran mattelärare för gose-stig (han får skylla sig själv!!)

Vad hittar man på här hemma då? Jo, det ska jag berätta för er! Vaknade vid tio, sköönt<3. Sedan dess har jag inte gjort särskilt mycket mer än att städa, gosh vad duktig jag kan vara ibland! Fick dessutom ett litet ryck så jag passade på att möblera om lite när jag ändå var i farten! (Y)

Ingen överdrivet stor skillnad men kan vara lite kul ändå!
VAD TYCKS? :)

(Har ingen "före-bild" så den skiter vi i! xD)






Rihanna & Will.I.Am - Photographs <3


It should have been me and you, it could have been you and me but boy you broke my heart and now I'm standing here...






Kommentarer
Postat av: JenU ★

Sv; skönt att höra =)

Jodå bara fint här!

Kram

2010-01-22 @ 16:34:47
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: caroline

hej fin blogg ni har :)

2010-01-22 @ 23:34:17
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0