18e januari

Godmorgon! (eller god förmiddag borde man kanske säga!)

Som ni kanske vet är jag hemma även idag.. Suck, börjar känna mig smått uttråkad av att bara gå omkring hemma och inte göra någonting. Det enda positiva är ju att jag har tid att blogga i alla fall! ;)

Vaknade första gången vid åtta av att min lilla skit var inne i mitt rum och rev/bet på en lampskärm. (?)
Haha, hon ska alltid gå och riva och bita på saker. Sen fortsatte hon sin rutt och la sig under min säng och rev där istället. Då fick jag nog så jag kastade ut henne och fortsatte sova! (ingen stör Essis skönhetssömn, haha)

Nu har jag i alla fall kommit upp ordentligt och tabellerna har börjat verka.. Har hittills hunnit med att:
Spelat lite piano (hade inget bättre för mig!)
Lyssnat på musik, såklaart!
Pratat i telefon lite snabbt med Sara stackaren som är i skolan
Provat gamla sommarkläder/klänningar om dom passar (JAAA, jag längtar till sommaren!)
Ätit frukost

Eftersom jag inte hittade nåt att äta så var jag bara tvungen att äta citrusyoghurt (supergott!) och flingor... och jag som inte fick äta annat än mjuka saker i över en vecka, förlåt doktorn!


Min älskade dator! Samsung NC10, superbra<33

Just nu sitter jag här och underhåller mig med att titta på Mimmi som försöker smyg-äta på en växt. Haha, så fort jag kollar dit så slutar hon xD<3



Min lilla älskling<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0