10-01-26

Hejsan!

Har varit en, inte överdrivet bra kväll. Började med ett ofantligt aggressionsanfall pga detta underbara val man måste göra i gymnasiet! Först och främst ska jag välja inriktning på sam-linjen (har bestämt mig för ekonomi redan). Sen har vi dessutom et individuellt val att göra och här blir det liite svårare! Vill bara gå saker jag inte kan gå :/ Måste komma på hur jag ska göra, NU!

Efter det krånglade allt ännu mer bara för att jag redan var arg, stressad och sur..

Slutade med att jag tog min dumma hals, drog på mig träningskläder och begav mig ut för att springa! Min mamma kommer ju såklart dampa eftersom jag var ute och sprang men jag behövde det verkligen.
Is it just me or är det inte väldigt skönt att dra ut ocvh springa när man är ledsen/arg...så man kan tänka klart?

Det kändes verkligen att jag inte ansträngt mig fysiskt sen operationen, rätt trögt i början och jag som har någit smått liknande ansträngningsastma hade liite problem med andningen menmen.. jag dog inte! ;)

Nu ska jag nog gå och lägga mig i alla fall! Måste upp innan sex imorgon, suuck -.-
Godnatt!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0