Wiie!

Tja!

Ligger här i min säng med en filt och tycker lite halvt synd om mig själv! ;) Har otroligt ont i ryggen/nacken, skulle vara skräll om jag vaknar upp imorgon med en ordentlig nackspärr -.-

Nää, ska inte whina nu! Det är ju faktiskt helg för min del nu! Imorgon är det friluftsdag med skolan och vi ska åka skidor.. Självfallet har jag måånga bra orsaker att inte följa med;
-Jag kan inte åka skidor
-Det är kallt ute
-Har inga överdragsbyxor och andra passande kläder
-Har bara åkt slalom en gång i mitt liv och då bröt jag nästan nacken av mig...
- ..har inte tid att ha en bruten nacke nu
-Är förkyld och jag vill inte bli sjuk igen!


Hm, think that's all! ^^

Så imorgon ska jag vara hemma och om jag är duktig (jag tvivlar på det men) så kanske jag hinner göra lite på min historia-inlämning!

Nu ska jag vila vidare, ha det bra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0