Lördags-shopping!

Hallooo!

Har ni överlevt snöstormen? Det har jag, nästan i alla fall!

Som Sara nyss skrev så hade vi planerat en tripp till stora staden men all snö stoppade ju det... TILLS jag var så OFANTLIGT duktig och skottade hela våran uppfart!! (Och ja, det är stor!)
Känner mig mycket stolt vill jag lova.

Till bergvik gav vi oss iväg! Mycket trevligt<3 Det mindre trevliga är att jag har sjuukt ont i ryggen och axlarna nu, men det är en smäll man får ta! ;)


Kallt och massa snö = varma mys-kläder (som i och för sig ger värmeslag...)


Söt-rosetten på!

Blev inte sådär överdrivet mycket köpt, vi provade endel vårkläder dock.. Menmen, det var kul ändå! McDonalds hann vi äta på och träffa på Emanuel gjorde vi också! Haha, skräll att jag inte fattar vem det är först... (borde känna igen honom efter att ha varit tsm i snart 8 månader! <3)

Detta blev det köpt iaf + en till liten grej (hemligt!):


Leggings H&M - 79.50:-!!



Kräääm Lindex - ca 50:-

Haha inte så mycket, jag vet! Nu ska jag kolla på film eller nåt. Hoppas ni har en riktigt mysig lördagskväll<3
TalkToYouLateerr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0