Try sleeping with a broken heart

Jag ogillar min kära vän Sara Lindh för tillfället. Hon har ju varit sjuk sen i måndags men hon kommer till skolan imorgon. Hon var ju självfallet så vänlig att hon skickade vidare bördan till mig... -.-

Har ont i huvudet, fryser, snorar som om hela hjärnan vore på sin väg ut och känner mig allmänt sjuk. Nyser blöta skurar gör jag också, inte bra alls. Slår vad om att jag kommer ligga hemma och vara sjuk i helgen, skulle ju vara skräll!

Har kollat två avsnitt av O.C och druckit varm oboy men jag orkar inte göra nåt annat just nu så jag ska nog fortsätta med mitt sängliggande.. Och äta lite fil och flingor också (a)

Btw, har fått denna låt på hjärnan igen. Men den är faktiskt rätt bra så det gör inte så mycket! ;)

Alicia Keys - Try Sleeping With A Broken Heart


Ska ta det lite lugnt och försöka friskna till.. DAMMIT! Jag som skulle fixa lite grejer till Alla Hjärtans Dag, faan nu kommer jag ju inte kunna/hinna det! Usch vad sur jag blir! Godnatt<3




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fin blogg :)

Ska vi följas via bloglovin ? :)

2010-02-12 @ 17:32:29
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0