Torsdag (inte långt kvar till lovet!)

HejHej!

Vad har ni för er då? Själv går jag omkring och sjunger högljutt på "La Tortura" med Shakira. Är rätt så stolt att jag kan hela texten trots att jag inte läst mycket spanska alls och framförallt var det läänge sen!

Jaja, nog om det ;)
Har suttit och kollat igenom lite till matteprovet imorgon (ovanligt för att vara jag :O!) Gillar INTE att vi har prov imorgon, dagen innan lovet! -.- Menmen, vad kan man göra åt det? Bara att göra sitt bästa helt enkelt! (Y)


Från en sak till en annan... igen! Nu hade jag tänkt att sitta lite vid min beloved dator.
Samsung NC10 in my !


Efter det blir det att äta lite mat eller, hmm kanske göra lite dagiskola! (A)

Hahah kolla in "Stewie-överläppen"! xD

Förlåt för ett osammanhängande inlägg! ;) Hörs sen! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0