Tisdagen (ur en positivare synvinkel än i inlägget nedan)

Har klagat nog nu! Denna dagen har faktiskt varit riktigt bra i övrigt, så det får ju inte glömmas bort!

Började med att jag väckte Sara vid halvåtta då jag kom med min buss as always. Sedan låg vi och softade ett tag, åt frulle och fixade oss innan vi NÄSTAN missade bussen in till stan. Eftersom vi började först vid elva så tog vi oss en snabbrunda på stan. Jag hann införskaffa lite smink, wiiie!

True Match Minerals - Loréal Paris (jag kör på färgen N3 - beige crème)
Köptes från Åhléns för 185 kr!

Använder inte direkt foundation eftersom det gör huden så "klibbig och kakig" men denna i puderform funkar mycket bra som grund! LOVE IT

Underkläder tittade vi en del på också (ovanligt, mihi). Imorgon får vi ta oss en till sväng och prova osv!
Jag ÄLSKAR underkläder!!

(Den turkosa funderar jag på att köpa i cerise/svart från H&M. De andra två är från Lindex)

Efter skolan (som bestod av två lektioner) tog jag bussen till Emanuel. Vi myste lite, gick i snöovädret och köpte en massa godis som vi sedan åt upp framför tv:n! Underbar dag tack vare dig älskling! Du är bäst<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0