Söndag :)

Goddagens!

Var definitivt gladare i morse då jag vaknade upp av strålande solsken! Kanske är våren på väg trots allt! (eller ja, tittar man på några av bilderna längre ner håller man kanske inte med menmen -.-)

Otroligt fint väder är det ju i alla fall! Jag satt ute en stund i solen och det var rätt så mysigt, men KALLT!
(Lägg märke till att jag är mycket glad TROTS att det är söndag!)




Det där lär ju ta ett tag att smälta!! :O


Gosisen vill INTE gå ut!<3

Har inte direkt gjort sådär överdrivet mycket idag. Frukost framför SATC, gjorde lite historia men behöver min bok som är i skolan... Annars blir det nog att slappa järnet! ;)

Skulle ju ha varit med Emanuel idag men han ska iväg och jag tvivlar på att han hinner förbi ikväll :(<3
Jaja, får ta och städa eller nåt istället... wiie -.-

Ha en riktigt fin dag allihopa<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0