OVÄRT!!

Här sitter jag är smått pissed! Vilken OFANTLIGT ovärd fredagkväll...

Kom hem från Emanuel vid sju (du gjorde min dag värd iaf älskling<3). Fick för en gångs skull köra bil. Min pappa har inte låtit mig köra när det är så halt eftersom jag har små "tendenser" till att gasa på rätt ordentligt! Mihi (a) Menmen, nu fick jag köra i alla fall. Och det gick ju bra som vanligt!

Väl hemma (via ett besök på Ica) åt jag middag med familjen och hade diverse intressanta diskussioner! Hahaha ;)


Pratade sedan i telefon ett tag med Sara och sen blev jag väääldigt trött helt plötsligt.. Så jag skulle bara "blunda lite". Ja det gick ju bra.

Där sov jag i min klädhögsfyllda säng PÅ min godispåse med massa lampor tända!
Vaknade till och ringde E för att sedan fortsätta sova och vakna vid halv tolv!! OMG, jag sov bort EN HEL KVÄLL!

Så nu sitter jag här och lyssnar på musik/tvättar kläder till imorgon! (för hand bör tilläggas)
Nu ska jag tvätta klart, bloggar mer snart! Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0