Mysig kväll (om man överser incidenten...)

Hi people!

Förflyttade mig till Sara vid halv fem tiden! Vi drog och köpte godis och myste ner oss i soffan för att titta på Sex and the City! Dessutom fick Sara mitt lilla Alla Hjärtans Dag fiffel... eller ja, det var inte så mycket. En kartong choklaaad och ett handmade card med lite internskämt!
Hoppas hon gillade det i alla fall<3

Hade de nya jeansleggingsen idag, me like them!!

Antar att ni är lite nyfikna på vad jag menar med incidenten... jo, det ska jag berätta!

Sara ska äta mat så jag passar på att gå på toa. När jag står vid toletten och böjer på mig hör jag plötsligt ett "PLUMS"! Jag vänder mig om och ser att MIN KÄRA MOBIL LIGGER NERE I TOALETTEN!!

Omg!!! Får panik och skriker innan jag fattar att jag måste ta upp den! xD Haha jaa, sen var det bara att stoppa ner handen i toaletten och fiska upp den lille jäveln ;) Den funkade alldeles finfint dessutom när jag tog upp den. Tyvärr började den krångla nu, ringer upp folk helt av sig självt så får lägga upp alla delarna på tork :(



Nää, nu måste jag dra! Mina elaka föräldrar och min syster åt på McDonalds tidigare idag så de sket i att göra mat nu på kvällen. Snällt, jag då? Måste leta upp något ätbart! Hörs<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0