Inte nice :/

Hallåå! :)

Gissa vad jag gjort för kul hela dagen sen jag kom hem från Sara?
Jobbat på mitt historia-arbete... Inte kul alls -.-
Medicinska framsteg under 1800-talet må vara intressant, speciellt eftersom jag är mycket intresserad av medicin och vetenskap (och rätt duktig på det dessutom). Men det är ALDRIG kul att göra ett inlämningsarbete!

Speciellt inte när jag hittills skrivit ca 12 sidor och inlämningen får vara MAX 4 på datorn.. Hur F*N ska det gå till??
Jaja, nu orkar jag inte tänka på det mer. Ordnar sig nog (hoppas jag iaf)!


Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Står mellan några olika options:
- Titta på film som ska recenseras till svenskan
- Göra franskaläxa (som jag inte har hemma så det går inte)
- Sitta vid datorn
- Lata mig i övrigt
- Titta på O.C eller SATC


Hmm, livet är svårt men tro det eller ej! Jag lutar mest åt de 3 sista alternativen, mihi (A)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0