Inte mer snö nu tack!

Ge mig vår nu! OMEDELBART!

Jag är antagligen inte den  enda som börjar tröttna på all denna snö. Sommar däremot, skulle inte vara helt fel. Sola, bada och springa omkring naken och skrämma folk! Haha!

Jag och Sara tog oss en snabb sväng till stan efter skolan. Vi skulle prova bh:ar och så men det slutade i stress för att hitta födelsedagspresent till hennes pappa som fyller år idag! (Grattis till min andra pappa!) Det var dock INTE det lättaste att springa omkring på stan vill jag lova, blåste som bara den! Åt ena hållet kunde man ju gå. När man skulle gå tillbaka var det liite svårare. Vi körde på halvt krypandes-med stängda ögon metoden och viftade lite framför oss med ena handen och hoppades på att inte krocka med varenda människa!
Hahaha är mycket glad för att jag slipper se hur vacker jag var då! ;)





Kommentarer
Postat av: Nikki

Du är inte den ändå som har tröttnat, tro mig! Úsch, nu vill jag ha våår! :)

2010-02-03 @ 20:31:20
URL: http://nixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0