Inget bra vana det här...

Gissa vad som hände vid klockan nio denna kväll? (LEDTRÅD: Nån kanske kommer ihåg förra fredagen -.-)

Jag och Anni hade i alla fall kollat klart på Legend of the Seeker och jag kände mig lite trött så jag skulle bara blunda lite.. Just det, det slutade ju självfallet med att jag somnade i den minimala soffan men benen hängandes utanför, suuck. Som tur är vaknade jag efter bara en timme så hela kvällen slösades inte bort!

Nysoven.. skönt det<3


Ibland undrar jag bara... varför?

JUST DET! Köpte ju mina kära jeans/jeansleggings idag!! Tydligen töjdes de ut mycket så expediten sa att jag skulle prova en mindre storlek... Well, slutade med att jag köpte ett par i storlek XS. Lite tajta över rava men får ta och töja ut dom lite där! ;)

VILA - 300:- <3

Nu ska jag gå och snyta mig IGEN! Ha en fin kväll allihopa<3
"Sara: Jag älskar hur du snyter dig! Essi: Hmm, okej? Sara: Jaa, men sådär snytSNYTsnytSNYT!"

Sant Sara, heelt sant! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0