I'm just so freeakin' pissed!

Hejsan svejsan!

Här sitter jag och bloggar i mitt badrum.. tacka gud för min älskade mini pc! Lider av ett smärre bakslag på alla punkter så jag har försattit mig själv i isolationscell så att säga.

Allt krånglar i alla fall för tillfället så därför sitter jag här och surar!
-Saras internet funkar inte (därför kommer hon inte kunna blogga).
-Mitt internet är det segaste i hela världen, bredbandsbolaget jag ska giva er på moppo!
-Spotify slutade dessutom att funka MEN experten numero uno fixade det nyss... vem vet vad jag skulle gjort annars!

Som om detta inte vore jobbigt nog har jag massa skolarbete att göra! Jag orkar inte mer ;(

Nu ska jag ladda över lite bilder till datorn för första gången på länge.
Hörs snart <3



Kommentarer
Postat av: Piinky

tack så mycket de är superbra =)



kram

2010-02-02 @ 21:39:32
URL: http://piinkys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0