Fridayyy

Här sitter jag och kollar upp olika saker till ett litet projekt jag håller på med och ni kommer förhoppningsvis få se resultat på det redan nästa vecka. (Ha inga förväntningar!)

Dagen började med 1000 meter ryggsim på idrotten och det var faktiskt helt okej! Tänker förtränga att vi ska simma bröstsim dubbelt så långt! :I Och dyka och hoppa och allt annat livsfarligt som kommer sluta med döden för min del :3

Jag har för övrigt fått en najsig titel; MasserarN! För er som inte vet det är jag grym på att massera (även fast Daniel tror att han är bättre än mig (jag kräver bevis!)) och det beror säkert till viss del på Essi. Tack Essi för att du har så många muskelknutar som du har tvingat mig att lösa upp<3  Övning ger färdighet ;o


Trött på det där vita...



Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin bild! :)

Nu får vi se till att äta pizza snart tycker jag!! ;D

2010-02-06 @ 14:44:18
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0