Godmorgoon!

Hallå hallåå :)

Mellanlandade precis här hemma hos Sara efter en kyylig resa hit. Sorry för att jag inte bloggade igår, vad smärre uptagen.

Var med E i stort sett hela dagen, sedan pratade jag i telefon med Sara! Och eftersom vårat hus är ICECOLD så satt jag inne i bastun. Det slutade med att Sara pratade med en sovande Essi i telefon.. Efter samtalet skulle jag gå och lägga mig eftersom jag var sjuukligt trött MEN jag orkade inte färdas hela vägen till sängen så jag hade en liten sovpaus på golvet utanför bastun först, haha! ;D

Efter ett tag kom jag i alla fall till sängen och jag orkade absolut INTE sträcka mig till datorn för att blogga! Där har ni ursäkten... ^^

Nu ska jag snart dra till skolan, hejdå<3



Kommentarer
Postat av: Vinglaset

Herrå =p

2010-02-25 @ 10:17:52
URL: http://vinglasets.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Ååååh, tack så jättemycket fina ni! :D

2010-02-25 @ 13:18:51
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0