Gissa vad jag gör nu...

Yes, jag äter godis! Jag (och Sara) är nog de absolut mest godisgalna personer EVER! De i våran klass har dock märkt det och börjat utnyttja våra godisresurser vi ofta håller gömda i skåpet! DAMN, our secret is out! ;)

Menmen, får tacka min pappa för min underbara ämnesomsättning jag ärvt! Trots att jag äter så mycket godis/annat onyttigt/mat så är jag fortfarande inte fet FAST att jag aldrig tränar! Puuh...


Mmm, gott med choklad!

Känner mig någorlunda duktig trots allt. När jag kom hem diskade jag först världens diskberg och kollade SNABBT igenom franskaläxan. Dessutom har jag kollat igenom naturkunskapen inför provet imorgon och kollat vad jag ska säga på mitt föredrag.

Har en konstig vana att aldrig plugga inför prov/redovisningar. Lär mig allt på lektionerna vilket jag är mycket glad för! Och föredraget.. det blir bäst om man improviserar!

Så nu tänkte jag ta det lite lugnt för en gångs skull!

(och därför kastar jag upp en random bild på mitt öga, hmm?)


Nu ska jag ta det lite lugnt, hörs kanske senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0