Fredagkväll

Hejhej<3

Har inte haft tid att blogga under hela dagen så tänkte att det är på tiden att jag gör det! Vaknade vid halv tio pga hungerssmärtor som vanligt.. jag har en seriös störning i min ämnesomsättning! (och nej, jag är inte hypokondrisk -.-)

Efter en lång sås-morgon med SATC och en skön dusch drog jag till Emanuel! Mysigt<3
Dagens outfit:

Topp - H&M
Jeansleggnings - VILA




Denna fredagkväll var inte helt de tidigare... Middag med familjen, kollade på Legend of the Seeker (mihi Craig Horner<3) och somnade som vanligt! Vaknade som tur var av ett sms så jag hann inte sova länge! ;)

Annars har jag inte gjort...ett piss! Som ni kanske märker har vi fixat en liten tillfället "header". Vi är båda rätt så trötta på den gamla, men snart (eller ja, om ett tag) kommer en NY & FRÄSCH vårheader! :D

Nää, nu ska jag kolla ett avsnitt O.C innan jag går och lägger mig! Sov gott<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0