Ett halvt hundra

Min pappa fyller 50 idag, grattis till honom<3 Så snart ska vi äta födelsedagsmiddag och öppna presenter/ge bort dyra saker som kommer kosta mig min finansiella trygghet den närmaste månaden. Men fyller ens pappa år så gör han. Tyvärr fyller även mamma, Emma och Essi år inom loppet av 2 månader. Billigt billigt! Fast det gör inget för de förtjänar det<3

Ståtlig och vacker... och gammal, mihi!


Ikväll ska jag försöka kolla igenom det jag ska kunna till naturkunskapsprovet imorgon. Franskan skiter jag som vanligt i. Jag kommer antagligen skita i naturkunskapen med och kolla på O.C istället<3 Ihihihi...


Kommentarer
Postat av: Matilda

OC är farligt!! :D

2010-02-03 @ 19:22:48
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0