En alldeles icke-originell onsdag är det idag


T
änk att om en vecka är det lov
, naaaajs! Är sugen på att åka någonstans och spendera pengar som jag inte har... (Kanske borde börja leta sommarjobb snart?)

I värsta fall får jag vänta tills slutet av mars, för då bär det av till Stockholm! Skulle kunna passa på att kolla efter födelsedagspresent åt Essi då. Jag ska försöka överträffa hennes present till mig, vilket inte kommer gå. Dyrt kommer det bli iaf! De närmaste månaderna kommer bli ett helvaejte. Mamma fyller år i mars, Essi i april och även syster i april. GAH!

Kan vi inte bara snabbspola tills vädret är som på bilden?! (Haha, våran historialärare är cool och har startat en "vinter hatar-klubb"... Originellt värre!)


JATACK!

Ska försöka plugga lite franska nu (eller inte), hejdå!


Kommentarer
Postat av: amanda

svar; tack detsamma! :))

2010-02-24 @ 21:15:23
URL: http://amndan.devote.se
Postat av: Matilda

Sommar :D Fast först måste det vara en lång och superbra vår!!! (Y)

2010-02-26 @ 21:17:41
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0