Dags att sova nu...

Hej igen!

Dags för mig att sova nu. Börjar bli trött igen TROTS att jag sovit ca 3 timmar redan. Kvällen tog slut på alla mina krafter. Den slutade inte som planerat, well inget ovanligt i och för sig.

Känner mig dock så emotional just nu...

Jag har allt jag någonsin kunnat drömma om. Världens bästa kompis, en underbar person vid namn Sara Asta Sofia Lindh. Litar på henne till 100 %, vet att hon alltid finns där och älskar henne mest<3
OCH världens bästa pojkvän, värd mer än alla pengar i världen. Utan honom skulle jag inte överleva, mitt allt. Trodde inte att man kunde älska så mycket, men det kan man. Tack för att ni alltid finns här för mig<3


Tyvärr finns även personer som inte är ute efter ens bästa. Har råkat ut för det, flera gånger. Man litar på nån och som tack får man ett hugg i ryggen. Life is a bitch helt enkelt...

Är rädd för att skiten kommer sluka mig. Men jag kommer aldrig sluta kämpa för de jag älskar. Så är det bara..

Nu ska jag sova och tänka positivt!
Godnatt, hörs imorgon! (efter min morgon springrunda, om jag orkar..hihi)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0