Dagens fångst:

Det kan ju inte ha undgått någon att det snart är alla hjärtans dag<3. Rätt mysig dag tycker jag faktiskt och detta är första gången jag inte själv är singel! För alla som är singel (och believe me, I know how it feels) är det väl lite mer: Ha-ha in your face att du är singel...typ.

Menmen, nu ska vi inte tänka så! Dagen handlar ju faktiskt om att vara/uppvakta de som betyder allra mest, de man älskar. DÄRFÖR köpte jag lite grejer på stan... till mig själv. Mihi xD

Skämt åsido, får ta tag i de andra sakerna imorgon!

Detta är i vilket fall vad jag hann med att införskaffa under rundan med Anna på stan (plus en liten snabbis i väntan på bussen):


Eye line & design - Nivea (70:- Åhléns)



Jättesöt vad-det-nu-än-klassas-som... kändes väldigt "Essi" iaf :)
Vero Moda - 130:-


H&M - 79.50:-

Det ni! Imorgon ska jag även köpa jeansleggingens jag visade igår... om min mamma ger mig lite cash dvs (a)
Ha det, puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0