Alla Hjärtans Dag! ♥

Hejsan!

Vad har ni gjort på Alla Hjärtans Dag då? Själv har jag hunnit med en del vill jag lova!

Vaknade vid nio av hungersmärtor (damn you mamma och pappa för att jag inte fick mat igår, haha). Efter det hann jag städa massor, byta sängkläder och fixa till mig snabbt innan vi skjutsade Anni till ett kalas, handlade och hämtade upp Emanuel<3

Vi drog hem, myste osv. Sedan var vi så duktiga att vi lagade mat till hela familjen! Eller ja, jag stekte tonvis med köttfärs och Emanuel skar tomat och gurka. Hihi vad duktig han är ;)<3
Riktigt gott blev det i alla fall! Efter det blev det mys med film :)

Nu har min älskling nyss åkt hem och jag väntar på att Sara den lilla skiten ska ringa! Hoppas ni har haft en underbar dag, det har i alla fall jag! <3


Min honey<3

Nu ska jag ta det lugnt och kolla på How I Met Your Mother om en halvtimme.
Ha det fint!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0