8e februari

Måndag...och jag längtar redan efter helg! ;) Dags att sova snart för min del. Ska bara ta det lite lugnt nu framför tv:n tror jag!
Får se hur det blir imorgon i skolan, ska ha engelska redovisning men Sara den lilla skiten verkar ha blivit lite krasslig så vi får se om hon går till skolan imorgon :)

Nån som ska till skolan är i alla fall jag! Efter skolan ska jag dessutom GÅ HEM (ca 6 km hem till mig) tillsammans med E<3 Vi har nämnligen  7 månader tillsammans imorgon! Det ni! ;)

Nää, nu ska jag försöka få tag i Sara som INTE svarar på sin mobil och sedan kolla lite av grejerna jag funderat på från H&M... kanske lägger upp lite bilder imorgon! Godnatt<3



Kommentarer
Postat av: Elisa

Grattis =) och fin blogg =)

2010-02-09 @ 11:55:51
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0