16e februari

Jahapp... så var man övergiven!

Sitter här hos Emanuel, ensam. Tydligen skulle han på utvecklingssamtal men det fick inte jag reda på förrän jag kom hit... Såå, nu sitter jag här och har tråkigt. Hoppas han kommer hem snart<3

Vad har hänt annars denna tisdag?

Well, vi kan ju börja med att jag heter Essi JULIA Rundgren, så idag är det min namnsdag! (grattis till mig)
Ganska kort skoldag också så jag mår alldeles underbart! Först franska (lång lektioniofs), sedan oförberett prov i engelska som var rätt soft och sen samhällskunskap!

That's my day! Hur var eran? :)

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och slagga tills E kommer hem! See YaaH!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0