Don't let go. Never give up, it's such a wonderful life..

Snart är 2010 slut. Helt sjukt. Det här året har varit mitt livs mest intressanta år utan tvekan! Och med intressant menar jag intressant. Och bra. Och dåligt. Menmen, det har varit ett sjukt bra år i alla fall! Hoppas att nästa blir ännu bättre :D

Nyårsfirandet börjar för min del här hemma på Stora Skagene med trerätters tillsammans med familjen, moster, hennes man och barn, Saramannen och min kära pojkvän! Ska bli mysigt :) Efter det bär det av för lite partaj borta i Ulvsby med lite folk! Hoppas ni får ett riktigt trevligt nyår!♥

Nu ska jag återgå till mitt partystädande! (Dvs ständande med tillhörande dunk eller annan bra musik!)


Hurts - Wonderful Life
Rihanna - Fading
Sufjan Stevens - For The Widows In Paradise, For The Fatherless In Ypsilanti
James Blunt - Fall At Your Feet

(där har ni några av mina icke-dunkiga städlåtar)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0