Julen är över, tack gode gud..

Haha nee nu ska vi inte vara sånna!

Det är helt sjukt hur snabbt veckan mellan jul och nyår går! Har tänkt blogga lite om jul/julklappar men har verkligen inte hunnit så vi tar det nu istället :)

Hoppas ni haft en mysig jul i alla fall för det har jag (trots lite problematik på sina håll)! Men trots det är det skönt att den är över. Julstressen orkas inte med mer!

Några av de få bilderna jag faktiskt tog i julas.. Blir så trött på att min kamera bara fungerar när den känner för det! Dagens look/hårlook kom med och en bild på lille bus-Elias som lär sig dåliga vanor av en viss äldre kusin.. ;)

Några av julklapparna! Fick dessutom pengar, presentkort på H&M och på bio, godis, hudvårdsprodukter osv!

Fr vänster
1. Mjukisjackorna från H&M som jag ääälskar!
2. Klänning, även den från H&M, som jag sytt om till en axelbandslös variant! Ska användas på nyår!
3. Parfym Britney Spears - Midnight
4. Min kära klocka ♥
5. Ett superfint halsband jag fick av min pojkvän! Ska dessutom bli bjuden på middag, mumsigt! Tack hjärtat ♥
6. Den bästa julklappen tror jag faktiskt! Jeansen från Levi's som jag velat ha så länge! Har knappt nåt annat på mig nuförtiden...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0