Imorgon är det juuul!

Det här har seriöst varit årets längsta dag. Mamma drog upp mig (mot min vilja) vid halv nio och jag har varit duktigt och gjort vettiga/duktiga saker heela dagen! Jag och syrran kämpade bland annat med att klä granen. Inte så lätt som det låter på grund av:

1. Granen ville inte stå upp. (och stor var den också)
2. Gran-jäveln var heelt kladdig med kåda så både jag och mobilen har fått fläckar för livet.
3. HUR ska man sätta ljusen fint när både början och slutet sitter fast i pluppen som ska in i väggen???

Well, vi lyckades i alla fall efter en lång stunds kämpande!

Årets tema: vit och silver!



Eftersom jag lär vara väldigt upptagen imorgon så får ni ett god jul i förskott! Hoppas ni får en riktigt mysig dag♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0