You got a fast car, I got a plan to get us out of here



Drog en runda på stan med mamma och efter ett tag joinade jag Essiman istället! Köpte en ögonbrynspenna, intressant va? Haha, typ allt vi (jag iaf) skriver om är staaaaan. Stan och vad vi köpte på stan typ. Vi ska försöka ta oss tid att spela in fler filmer och sånt snart, det börjar bli dags! Ni kommer väl ihåg Carlsberg?

Prövade min cykel förut också, den används ju typ 1 gång per halvår. Och när den väl används så är det Essi som skjutsar mig till Ica eller nåt. Men nu var det jag själv som skötte jobbet. Mm sommarkvällsvind. Ursäkta mig, ska gå och rensa håret/munnen/näsan från insekter nu.

BAI


Kommentarer
Postat av: jules

fin bild :D

2010-08-29 @ 20:38:10
URL: http://julesblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0