Min nya lovaah..



Vid kassan inne på Stadium när jag precis köpt mina nya träningstights (som jag ÄLSKAR!)

Kassörska: Använd inte sköljmedel på dom bara när de tvättas..
Jag: Det är lugnt, jag tvättar inte mina träningskläder!

Haha, hon tittade sannerligen smått fundersamt på mig efter det! ;)

Var på stan med mamma och Anni idag! Köpt blev träningstights (min nya boyfriend, LOVE THEM!), löparskor (båda från Stadium), lite smink (H&M) och kollegieblock från Bokia till skolan som börjar på måndag!


Ska aldrig ta av dom, haha..

Skulle ha lagt upp några andra bilder också men SJÄLVKLART ska datorn dampa så nu är jag så sur så jag ska gå och lägga mig istället... Godnatt<3



Kommentarer
Postat av: Petra K

börjar ni på måndag?? vi börjar på tisdag ju :o

2010-08-20 @ 12:00:33
URL: http://petrakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0