2010-08-12

Idag har jag varit duktig! (there's something new..)

Vaknade Väcktes lite innan åtta hos min älskling pga att han skulle jobba så då var det bara för mig att pysa också! MEN istället för att ringa Stora Skagene Taxi (AKA min pappa) så att han skulle hämta mig spatserade jag in till stan för att sedan gå längst hammaröleden hem till lilla Hammarö :) Gick dock inte hela vägen hem utan pappa fick hämta mig halvvägs men 7-8 km bidde det nog i alla fall!


En nyvaken Essi (därav det smått skumma utseendet) och en flaska salvation i form av Vitamin Well!

När jag kommit hem gick jag raka vägen till soffan och la mig där för att kolla på Sex And The City! Hur skulle man överleva utan den serien? Det skulle man inte...

Fick lite sällskap av min bäbis också<3 GOSISEN!


Nu ska jag klä på mig och sen tvinga iväg pappa till affären.. Min mamma och moster är i Stockholm på inredningsmässa så då är det jag som är bossen i huset! Excellent.. ;) Puss♥


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-12 @ 20:01:42
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0