Klöv-Essi har slagit till igen..

Tämligen trevlig/intressant helg det har varit...

Igår (dvs lördag om jag inte minns fel) var jag med min underbara pojkvän! Vi hade det supermysigt och åt ute på en italiensk restaurang vid namn Cazanova här i Karlstad! Hur gott som helst :) Efter det blev det en mysig hemmakväll♥

Idag har jag legat i soffan och kollat på Sex And The City heeela dagen och mumsat på Nutella, mihi! Sen kommer vi till den intressanta delen av helgen..

Skulle ta mig ett glas vatten och råkade dra med mig en kniv (stor och vass kockkniv bör nog tilläggas) ner och SJÄLVFALLET valde kniven att landa på min stackars hand! Fint och djupt jack bidde det så det var bara att dra iväg till fabbo doktor! Tack gode gud att jag har en så underbar bästa vän som skjutsade mig♥

Nu är såret i tassen limmat och ordentligt inpacketerat! (slapp sy eftersom det skulle bli så stora ärr då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0