French manicure♥

Fick ett litet ryck nyss och bestämde mig för att göra en fransk manikyr!

Känner mig rätt stolt ändå eftersom det är ett: avancerat, två: håller kort tid, tre: jag är så högerhänt man bara kan vara, men jag klarade av det ändå (hör och häpna)!




Nu ska jag gå ut och gå och lyssna på musik! Har den här gosiga låten på hjärnan så den lär lyssnas på endel! Världens underbaraste röst har hon ju också ♥

Christina Aguilera - You Lost Me

And we had magic and this is tragic
You couldn't keep your hands to yourself

I feel like our world's been infected
And somehow you left me neglected
We've found our lives been changed
Babe, you lost me






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0