Essi Rundgren vs. Patrik Ekwall

Glider runt här i mitt rum och har ordet LETTUCE på hjärnan.. Ofantligt jobbigt må jag säga!

Dessutom känner jag mig som Patrik Ekwall, har nämligen håret uppsatt i mittbena vilket liknar hans vackra 90-tals frilla rätt så mycket! (Min värld föll dock samman när jag upptäckte att han inte alls hade mittbena!)

Menmen, vi är lika ändå! Ellerhur!! :D


Var på stan också förut med SaraMAN men har inte hunnit ta några kort på inköpen än så det kommer imorgon!
Och efter det chillade jag sönder/hade fett tråkigt... värd fredagkväll -.-



Fixade naglarna imorse också, lyckades förstörde halva mitt skrivbord på köpet... Men rätt najjsigt blev det!



Kommentarer
Postat av: m

jaa:D hoppas dom är bra att klia med(A)

2010-08-14 @ 01:08:11
Postat av: Marjo moster Roinila

Öööh, hej, typ. Tänkte passa på o be dig om en tjänst. Behöver hjälp me o fixa en blogg t företaget o du verkar ju vara ett fullblods proffs. Har kollat igenom dina grejer o ni ä ju kul! M

2011-08-10 @ 17:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0