Smink! ♥

Jag hade tråkigt... Det resulterade i att jag drog fram mitt favoritsmink, tog kort på det och lekte lite med sminkningar/hår.

Vadå girly stuff? ;)


Lite ögonskuggor!

Mina absoluta favoriter! De är suuperbra :)

Make Up Store
Eyedust Dream (rosa) nr4
Microshadow Jubilee (svart) nr5
Eyedust Empire (mörklila) nr3


Make Up Store
Eyedust Panic (ljusgrön) nr1
Eyedust Dust (guld) nr2
Glittereyeliner Ash (rosaglittrig) nr6


Smickrande bild för min hand.. noot! ;D

Sen blev det något liknande en sidecut..
Bilden bakifrån ser rätt weird ut eftersom jag bara drog upp det :)



Nää, nu måste jag gå och lägga mig! Ska upp vid sex som vanligt imorgon.. Jobbigt :/
Menmen, två lektioner i skolan och sen till Sara och fira Valborg! Hejs svejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0