Skadad knoge och en stor potatis!

Halloj!

Hur mår ni gubbar? Jag mår finfint! Vårvädret håller i sig, historiaprovet är avklarat (trots att det må ha gått åt h*lvete) och dagen har spenderats hos min fina pojkvän<3 Massa mys, promenad i solen och glass! :D♥

Andra intressanta saker som bör nämnas är att:

-Jag har ett HUGE hål i mina tights som min vackra potatis till tå sticker fram ur och förstör allt i sin väg..
-Min hand är bandagerad för tredje, eller är det fjärde gången, under ettan...

Nu blev ni nyfikna. Well kort och gott: Essi-arg. Slå på saker. STORT sår. Myycket blod. Här har ni resultatet:


Stencool..

Kul att knogen kommer vara helt täckt med ärr.. Fast, då kommer jag ju verka (om möjligt) ännu coolare! ;)


Stor-potatisen! (Y) Var lite besvärligt att fånga på bild bara...

(Haha lägg märke till den smått besvärade minen! xD)



Nu blir det dusch.. eller nej förresten. Blir lite svårt med bandaget :/ Blir nog att bädda ner mig i sängen med OC istället!♥ Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0