Nu är jag skyldig Essi pengar igen

Haha, jag har gått skuldfri i några dagar nu, det går alldeles lysande så länge jag inte rör mig i närheten av stan. Men nu skulle Essi självklart släpa med mig och då gick det ju som det alltid går: Har inga pengar! Men hittar massa saker! Då finns det ingen annan utväg... Så är det!

Dessa skönheter lyckades jag iaf fånga in idag!

Randig top - 99 kr
Skjorta - 199 kr
Shorts (köpta förra veckan men har inte hunnit visa dem än) - 199 kr

Allt från H&M som vanligt, ehe.



Brosch - 15 kr, Kappahl. Älskar rea<3 Ska dock kapa av den längsta svans-saken där...



Essi åt för övrigt DAIM förut! Stolt som en urmoder är jag över henne :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0