Myskväll<3

Hejhej! Hoppade nyss ut ur duschen och ligger och gottar mig i sängen med godis.. Skulle ha varit med E idag, meen buzy man som han är så blev det inget och jag spontan-åkte till Sara istället!

Riktigt mysig kväll, vi hann med:
-En promenad
-Ett besök på Ica
-Påfyllning av fula bilder på mig i Saras kamera
-Lite tv-tittande på Family Guy och Wipeout (det är intressant att titta på rumpor filmade ur osmickrande vinklar! ;)

Efter det var det bara att paddla hemåt på min lilla cykel.. Kallt men mysigt :)




Goseklädsel för vårkvällar!
Jeansleggings - BikBok
T-shirt - Lindex
Stor munkjacka - Snodde den från Emanuel<3

Och såklart en liten blomma (från H&M) i håret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0