Lördag!

Hallaaou!

Påskaftonen må inte ha gått i påskens tecken men den har varit mycket lyckad ändå! Först och främst var jag ju på Bergvik som jag berättade tidigare, sen när vi kom hem begav jag och pappa oss ut för att övningsköra med min mosters bil (våran bil är automat). Komiskt nog gjorde även Sara det idag, haha!

Jag hatar att köra manuell (bör nämnas) och jag älskar automat. Har bara provat manuell nån gång tidigare men denna gång gick det faktiskt bra! Mycket stolt över mig själv! Dessutom är jag mycket stolt över vad min pappa sa tidigare så jag måste citera:

"Nej men Essi kör automatbil jättebra, som en riktig taxichaffis är hon!" Kanske var han i tillfällig sinnesförvirring men det skiter jag i.

Efter den lilla åkturen bidde det lite mat, gott och välbehövligt!


Ella, Anni och Emmi <3


Lillskiten Elias! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0