Ingen påsk här inte

Idag var jag äcklig och lordy, sånt uppskattas ju (Y)

Var på bergvik förut med mamma och Emma, självklart hittade jag lite saker men plånboken svek mig :/ Har int märkt av någon påsk på hela dagen, inte en enda påskkärring har knackat på! :O Inget påskgodis har jag fått heller :( Illa...

Var för övrigt och "övningskörde" lite nyss. Vet ni hur svårt det är att köra manuellväxlad?! RIKTIGT JÄVLA SVÅRT! Men nu har jag iaf bestämt mig för att ta tag i det här och gå den där kursen så att jag kan börja på riktigt! Jag har ju trotts allt varit 16 i ett halvår och en dag, dags att börja nu.


Hatt, vårjacka, pyttelite smink och håret i en fläta. Rätt gosigt ändå.


Ska kolla på Flickan som lekte med elden nu, ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0