Fjortonde April

Trots förlusten av Anders och faktumet att historiaprovet gick superdåligt så är det svårt att vara negativ! Älskar vädret! Är nog inte ensam om det höhö. Längtar tills sommarlovet... mumma!

Apropå ingenting, nästa nödvändiga inköp som måste göras är ett par solbrillor och även ett par tygskor! För vems pengar jag ska köpa dem är en väldigt bra fråga dock...




Ska ta en snabb titt på franskaläxan nu och sen ska jag redigera film från i söndags! Kommer behöva göra om allt jag gjort hittills för jag ska använda ett annat program... Kul (Y)


Hörs ikväll!


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Hej hej:D hur har din dag varit i dag då? Ätit någon mjukglass än?:D

2010-04-14 @ 21:06:01
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0