Andra April..

Först och främst måste jag säga tack till min otrolige vän Sara Lindh som lagt upp ett väldigt vackert inlägg på mig! Haha, du är för goo! Älskar dig mannen<3

För det andra är jag riktigt glad! Vaknade av att solen lyste rakt in i mina ögon (inte världens bästa sängplacering..) och funderade på att hämta mina solglajjor. Kanske inte jättesköna att sova med dock...


Självklart låg jag vaken rätt länge innan mina diskreta föräldrar och syster kom och sjöng med frukost på sängen och ett paket! Det är ju så det ska va! Fick en massa små roliga grejjor, allt i temat ROSA!



Isadora wondernail nr 119 Smashy Cerise


Shine Spray




Och till sist, ett sött litet kort med ännu sötare tillbehör.. mihi ;)

Tack mamma, pappa och Anni för de fina presenterna! Och tack alla andra som sagt grattis<3

Har bestämt mig för att vara riktigt glad idag, heela dagen och det borde inte bli alltför svårt eftersom den ska spenderas med bäste Emanuel<3 Och kanske lite med Sara sen också! Wiie<3

Ha en underbar dag! Pusshej







Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan:) Önskar dig en trevlig tisdag! :)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

2010-04-02 @ 13:17:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0