Allt som glimmar är inte guld

Efter en go dag (trots franskan!) går vi av bussen vid ica och köper glass på ordination av våran vän Sebastian. Magnum Gold blev det. Förhållandevis god men den klår inte Mayan Mystica (som för övrigt är borttagen ur GB's stortiment. Imma kill those bastards!) Ett bakverk fick vi på köpet också, i utbyte av pengar.

Titta vad gott det ser ut!


En Sara, glatt ovetande om vad som komma skall...


Essi är glad och söt


Efter att ha smakat kommer vi fram till att det både ser ut och smakar som skit. Men vi är glada ändå.


Och Essi är söt som vanligt.


SmygfilmarN var i farten!


Skriket 0:17 beskriver hur vi är när vi är ensamma rätt bra!




Tiden som var kvar tills Essi skulle gå till bussen spenderades med att jag upptäckte en fin chokladpudding/bajsfläck i mitt skrev. Mys<3 Tog därför av mig byxorna och då ville Essi glo på min röv. Men det fick hon inte.




Kommentarer
Postat av: Abby

Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

2010-04-13 @ 19:53:23
URL: http://abbylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0