2010-04-28

Hej!

Denna regninga dag tog jag den absolut mest passande klädseln.. jeansjacka. Ja, det var kallt.

Vad hände annars dagen till ära? Jo, först hade vi nationella prov i engelska (writing) som gick rätt bra hoppas jag. Snabbt gick det i alla fall, var klar efter en  halvtimme (Y)

Efter det blev det lite historia och engelska så dagen var ju inte jobbig direkt ;)



Just nu ligger jag i sängen, har SJUKT ont i huvudet/nacken/ryggen och vill sova mer än nåt annat på denna jord. Men, jag hade extrema svårigheter med att somna igårkväll så jag bör ju inte göra samma misstag igen.

Imorgon har vi dessutom prov i Naturkunskapen, hoppas verkligen att jag kan allt nu! (doubt that..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0