2010-04-04

Hej<3

Har inte hunnit blogga alls idag så det är väl på tiden nu! Stor del av dagen har spenderats till att slappa, bland annat på balkongen! Älskar detta underbara vårväder<3

Dessutom har jag ätit nötter i form av nougatsås (FETT gott!)!! Wow? tänker ni antagligen. Och ja, det är wow! Jag har varit allergisk mot nötter sen jag var 4 år och alla läkare säger att nötallergier inte växer bort..
Tydligen gör det det! Så, sakta men säkert ska jag börja prova mig fram igen, wiie!! :D

(Var bara tvungen att släppa ut min glädje, haha)

Snart ska jag åka till min älskade Emanuel för att sova över där. Han och hans pappa kommer och hämtar mig (i porschen :D) senare ikväll! Eftersom jag inte kommer vara hemma så lär det inte komma upp så mycket mer från mig idag men ni har ju Sara... om hon orkar dvs, den late lillskiten ;)



Kör på det nya nagellacket (apricot coral) idag!


PÖSS! Ha det fint<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0