Jorå, 50+ var det!!

Hallojsan!

Vad gör ni då såhär en fredagsnatt? Jag tar det lugnt. Sitter vid datorn, lyssnar på musik, snackar på msn, åt upp det sista godiset och drack upp colan -.-

På sistonde (som tiden framför datorn har ökat RADIKALT) har jag märkt att min syn har blivit sämre och jag får ont i ögonen!! Såå, vad gör Essi åt den saken? Jo, hon snor sin PAPPAS glasögon... möhöhö!


Nämen!! Vad snygg man kan vara! xD


Ehh, well...


En liten hatt på det så skulle man ju nästan tro att jag var en liten gubbe! Hahaha xD




Haha, SER ni godisarna?? Konstnärligt måste jag få säga... ;)



Mmm, coca cooola!! :P<3 (lättberoendeframkallande in my ass!)


Nu ska jag fortsätta spela samma favvolåt om och om igen tills jag tröttnar! xD Och skrika lite på min dumma dator också...






Kram Essi

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Okej, superfin var den.

Händer idag? Kram!

2009-09-05 @ 09:17:13
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0