Seg-söndag!

Ahh, jädrar vilken softdag det har varit! Har inte gjort ett skit! Bara bra det, annars är det fullt race hela veckan; skola, va med S eller E, läxor, sova, äta (om man nu hinner...) Inte särskilt bra vanor kan jag lova!

Därför tänkte jag försöka ta det lugnt och tänka lite på mig själv nån dag i veckan. Bara slappa helt enkelt, och DET har jag definitivt gjort idag!! :D

Morgonen startades med lite SATC och sen begav jag mig ut i solen en stund med ett par gamla tidningar, mysigt det! Men att jag ens hoppades på lite färg... så dum jag är -.-


Hahaha, kolla in babyfoten som smög sig in i första bilden!!



Lite glass blev det också! Muumsigt det!


Nu ska jag fortsätta min söftdag men lite allt möjligt ohälsosamt! ;)

Hörs senare!





Kram Essi

Kommentarer
Postat av: J U L I A

åh ja älskar att läsa gamla tidningar =)

2009-09-13 @ 19:07:48
URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: Emma

Åå vad mysigt det ser ut! <3

2009-09-13 @ 20:05:38
URL: http://www.emmansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0