Très triste...

Usch, hatar sånt här väder...

Kom precis hem från skolan med bussen! Haha jag och Sara hade det lite trevligt där längst bak i bussen trots att jag höll på att döda henne ett par gånger (skyll dig själv!!)

Efter det tog jag cykeln dom 500 metrarna eller vad det kan vara hem till mig, trodde jag... Men icket, precis innan backen så märker jag att det underbara fenomenet "avhoppad kedja" har drabbat just mig! Awesome! Innebar ju då även att man inte kan bromsa, ännu mer awesome eftersom mina handbromsar inte funkar! Wiie -.-

Jaja, jag är hemma i alla fall och jag lever, visserligen med smutsiga händer menmen... ;)




Nu ska jag... jaa, vet inte riktigt vad jag hittar på! Kanske ringa E... Wellwell, vi hörs senare ;)<3





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0