Trådlöst var det...

Min underbara dampdator sjunger som ni antagligen vet på sista refrängen! Nyss stängde den av sig, helt av sig självt -.- Bara att köpa ny I guess!

 

Som om det inte vore nog så har ju även mitt trådlösa internet gått sönder. Tänkte att jag skulle flytta min bärbara från det så kallade arbetsrummet (krävs extrema kunskaper för att ta sig in i röran!) till mitt rum! Men det gick ju inte nu när jag hade DRAGIT sönder det! Däämit -.-

 

Då kommer smarta Essi på den BRILJANTA idén att använda sig av en kabel istället! Såå, jag drog den fasta internetkabeln från datarummet i ena delen av huset till mitt rum på övervåningen i ANDRA delen av huset! Nu går det alltså en vacker sladd genom hela huset, mahahah!

 

 

 

 

 

Kram Essi

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh tack så jätte mkt :D

2009-09-09 @ 22:25:13
URL: http://enjjoh.blogg.se/
Postat av: sarah

Sv: tack! och detsamma (:

2009-09-09 @ 23:03:05
URL: http://ssarahnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0